رویه های بازگرداندن کالا

همه تلاش ما این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد اما با این وجود ممکن است پس از خرید به هردلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید ما این امکان را برای شمادر نظرگرفته ایم که با آسودگی خاطر تا مدت 48 ساعت بعد از تحویل گرفتن جنس نسبت به بازگرداندن آن اقدام بفرمایید.
لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً، خودداری کنید.
درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس sportastara90@GMAIL.COM ایمیل کنید.

همه کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه بسته بندی بدون آسیب دیدگی و پارگی و همراه با شماره سفارش باشد.

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد و با آن خرید انجام داده اند را به اطلاع پشتیبان سایت برسانند (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدینشان ، کفایت میکند.) 
مبالغ اجناس عودتی به شماره حسابی که با آن خرید  انجام شده عودت داده خواهد داد.

نحوه شکایات و گزارش تخلف

اگر در موردی به مشکل برخورد کردید و نتوانستید از طریق واحد پشتیبانی سایت به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید میتوانید به سه طریق شکایت و پیگیری نمایید.

  • شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی
    در این روش شرط اول برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی این است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند. اگر فروشگاهی که از آنجا کالای خود را خریده‌اید یا خدماتی گرفته‌اید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد، کافی است به وبسایت ای‌نماد مراجعه نمایید. در این سایت در صفحه ثبت شکایت روی آیکون ورود به سامانه ثبت شکایات کلیک نمایید. پس از ثبت شکایات خود می‌توانید مشکل خود را پیگیری کنید.

  • شکایت از طریق پلیس فتا
    یکی دیگر از راه‌های شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی شکایت از طریق پلیس فتا است. ماهیت پلیس فتا، عملیاتی است؛ به این معنا که در صورت شکایت شما اقدام به پیگیری می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پلیس فتا، شکایت خود در ارتباط با سایت فروشگاه‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی، تخلف در اپلیکیشن و بازی و حتی پست الکترونیکی را مطرح کنید.

  • شکایت از طریق مرجع قضایی
    در این روش برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانیم از طریق مرجع قضایی اقدام کنیم. به این صورت که شخص شاکی باید با داشتن مدارک کافی از جمله رسید واریز وجه و… به دادسرای جرایم رایانه‌ای در تهران و به دادسرای محل سکونت خود در سایر شهرستان‌ها مراجعه نماید و شکایت خود را با نوشتن شکواییه مطرح نماید.

    با امید به اینکه هیچگاه نیاز به استفاده این موارد نه در اینجا و نه در جاهای دیگر ، نداشته باشیم.